Friday 15 November 2013 at 09:34 with
i really miss this moment, they were so cute :3 MCountdown 138022 ♥

Assalamualaikum & Annyeonghaseyo guys ^^

i wanna write everything but im so lazy to type and i know u guys must feel bored and annoyed so i'll just make it short okay ;)

ok camni, semalam aku dapat results UPSR.. gemuruh gila time nak announce tu ><
sekolah aku 13 orang je yang dapat 5A, perhh teruk gile ;-; time cikgu sebut tu, dalam hati aku mmg dah confirm yang aku takkan dapat 5A sbb sikit sangat..

hm nak tahu result aku berape ? deng deng deng /drum rolls/

5A !! ^u^

woot woot happy gile :3

first-II and lepas dah dapat slip tu aku tak menangis lagi.. tapi aku menangis lambat sikit..
time semua orang pergi kat parents diorang, aku berdiri je sorang-II tak tau nak buat ape sbb mak aku tak datang.. aku tengok kawan aku yang dapat 5A tu peluk-II mak dia sambil gelak-II and aku teringat time kakak aku dapat result, lepas je dia dapat slip dia ( kakak aku pun dapat 5A ) terus mak aku peluk omg serious jealous ;-; aku rase sebak sangat and suddenly air mata aku menitik, aku pun menangis sorang-II.. ye la, mesti la sedih sbb aku penat-II belajar sampai dapat 5A tapi mak aku tak datang pun.. then kawan aku datang kat aku dengan muka pelik, dia pelik kenapa aku menangis padahal aku dapat 5A.. yang dia tu dapat 4A 1B pun tak nangis.. dia tanya pastu aku cam malu nak cakap sbb mcm aku ni anak manja la tapi sebenarnya tak pun.. aku cakap jugak dengan suara tersekat-II then aku jadi lagi sebak..

tetibe cikgu pun panggil semua budak suruh duduk dekat barisan masing-II sbb nak bagi duit RM100 untuk budak-II yang dapat 5A.. aku pun pergi tapi still tengah menangis, aku cuba untuk berenti tapi tak boleh sbb serious sebak sangat T-T tapi nanti aku akan pergi ke depan and salam cikgu, malu pulak kalau menangis.. kena paksa jugak untuk berenti.. aku pandang bawah je muka sbb tak nak orang tengok mata aku bengkak sbb menangis.. suddenly rase cam ade orang peluk aku dari belakang ( barisan kelas aku barisan hujung and aku duduk pandang ke tepi sbb nak pandang cikgu ) aku ingat kan kawan aku sbb ade sorang kawan aku tu jenis yang suka backhug aku so aku malas nak angkat muka untuk tengok then kawan aku yang duduk same barisan ngan aku cakap 'weh mak kau la'.. aku pun terus pandang belakang and rupenye tu mak aku.. aku pun ape lagi, berjurai air mata aku then aku terus peluk mak aku.. aku nangis teruk gila time tu, nasib aku tengah peluk mak aku kalau tak mmg malu ah.. mak aku kata mak aku ingatkan aku tak dapat 5A tapi bila dia tengok slip aku time dia peluk aku tu, dapat pulak 5A.. mak aku happy tapi pelik kenapa aku menangis.. aku cakap ngan suara yang tersekat sangat then baru mak aku tau.. mak aku pun mintak maaf la banyak-II kali..

peluk punya peluk, suddenly cikgu panggil nama aku untuk amik duit.. perhhh malu gila, dalam keadaan mata bengkak tu, aku jalan cepat-II.. aku tak nak pandang orang lain sbb malu sangat.. aku salam and amik duit tu pun cepat-II.. then mak aku pun peluk aku lagi.. time aku peluk-II ngan mak aku tu dah sah sah la semua orang tengah pandang aku, even cikgu-II and ibubapa sbb semua murid-II tengah duduk, aku ngn mak aku je yg berdiri omg malunya malunya malunyaaaa >n<

kawan-II aku kata sedih mcm dalam drama lmao.. pastu ade jugak yang cakap aku comel lepas aku nangis tu ya allah muka aku menangis la muka yang paling buruk, boleh pulak dia kata comel -,-

sedih kan cerita aku ? hahaaha :p mak aku serious sweet doh.. i love u omma, forever and always  ^w^

btw on the way aku nak balik, abang aku call, dia terus cakap congrats aww :3
aku cerita kat dia pasal aku nangis tu pastu dia kat aku mengedik sbb time dia dapat result upsr dia, mak ngan ayah aku takde pun sbb diorang tengah menunaikan haji kat mekah lol.. dia PUN dapat 5A, family aku kan pandai.. haha k batak :p

aku takkan lupa hari amik result ni, 131114 
sehun pun nangis sbb wifeu dia dapat 5A hahahaha :3

crush aku puji aku pandai kekekekeke :p omg malu ah >< /tapi kalau sehun yang cakap kan lagi best hahahha/

To Kim Jongin :
Oppa, i've got 5As.. i studied hard and i succeed so u have freakin take me to Korea so that i could meet you guys proudly haha ha ha :----)

       sincerely, your beloved fan who studied hard so that u would allow her to love EXO



❝ 回忆温暖你由内而外,但他们也拆了你 ❞
Holla people, welcome to my bloggie. i'm sha. 01-liner. malaysian. exo. ot12 remains in my heart forever, no matter what happens♡ pics, icons and gifs arent mine unless stated.

affiliates


the past
Short updateEXO ~feels ;;;;#KriscassoDaySegmen Are You Ready by ZackKpoppers Giveaway by Nanafana and Arina AzmanNew look againKpop Segmen by FarahFirst Giveaway by Atiqah Jaidin and Arrien Amanibad day ;;;
do you have any question?
ASKBOX ASK.FM
Click one of the options above and
contact the owner!♡


my tumblr now
followers
credits area
© 2014 - Codes, design and colors by pinktape. Icons by birdhaus. Bullets and mini-icons by 7THD and kawaii-box.