Wednesday 23 October 2013 at 11:36 with
Assalamualaikum & Annyeonghaseyo peeps

yeah i know its 12 in the midnight alrdy but i want to post this so bad bc im fucking sad and pissed off rn.. ok here goes..

harini sekolah aku buat Program Pemantapan Sahsiah Murid untuk budak tahun 6 and program ni campur dengan budak tahun 6 sekolah lain, budak sekolah sktam, sk seksyen 27(1), sk seksyen 27(2) and skam2.. takde lah semua budak tahun 6 dari sekolah diorang yang datang, setiap sekolah dalam 20 orang je.. actually semuanya berjalan lancar je, nothings wrong.. program tu perfect je, semua cikgu and penceramah pun happy je.. just aku nak cakap ni pasal attitude budak-II sekolah lain tu.. diorang buat sekolah kitorang cam sekolah sendiri je.. then nak menjeling-II konon, eh diorang fikir bagus sangat la tu.. ok aku tak nak judge diorang or whatever tapi srsly at least malu la sikit, ergh -.- TAPI BUKAN SEMUA yang perangai macam tu.. just several of them..

but thats not what im going to talk about.. this is,,

you know EXO's popularity nowadays is no joke.. so ramai la exostans dari sekolah-II lain tu.. at first, aku happy gila.. ofc la sbb kiranya geng exostans sekali ngan aku la ni.. so aku tegur la sesiapa yang aku ternampak barang-II diorang ade pasal EXO or kpop.. aku tanya ah bias dia siapa and semua-II tapi diorang tu cam jawab sepatah then meluat je pandang aku.. im just trying to be friends ok bc to me kpoppers are like one big family, tapi tekaan aku salah.. theyre arrogant as heck.. hm maybe aku ni kut yang baik sangat sampai diorang tak boleh nak balas -.-

tapi still, aku bertahan and still bersangka baik masa diorang buat camtu.. aku marah kawan-II aku bila diorang ejek budak-II sekolah lain ( walaupun aku pun ade rase semua ejekan diorang betul ).. sampai la benda ni berlaku..

time tu ade aktiviti group pastu mcm biasa, kena tulis dekat kertas mahjong and bla bla.. pastu group aku menang, aku sebagai ketua pergi la amik hadiah.. nickname aku di kalangan budak darjah 6 sekolah aku 'sehun' sbb aku kan minat sehun.. so time aku amik hadiah tu diorang jerit la nama sehun.. lepas tu ade la pulak seorang sehun stan dari sekolah lain ni pergi jerit "sehun kat korea la !".. asal ? jeles aku minat sehun ? sehun bukan die punya pun, bukan hak die pun nak marah aku minat sehun, erh -.- aku tak pasti yang mana satu tapi aku pasti aku ade tegur die jugak sebelum tu.. aku confuse sbb ade dua sehun stan yang aku jumpa.. aku tak tahu la siapa tapi kawan-II aku cakap diorang dengar budak tu jerit.. aku sabar je doh, aku tak kesah pun die minat sehun ( altho aku ade la rase marah sikit ), aku lagi nak berkawan ngan die ade lah tapi die pulak nak ejek aku camtu.. mmg sakit gila hati aku ni..

lepas tu memang aku bengang sangat dah, aku dah takkan bersangka baik or whatever.. sekarang baru aku sedar kenapa kawan-II aku cakap diorang gedik and i admit its true..

harini aku balik ngan cikgu aku sbb aku takde transport.. program tu bukan habis cam persekolahan biasa, dia sampai pukul 4.30 tengahari.. and time aku tunggu cikgu ade hal die sekejap, ade la seorang budak ni die nak buang sampah tapi kawasan tu takde tong sampah pastu die cakap "sekolah punya la besar tapi tong sampah satu pun takde !" ape masalah die doh, kawasan tu dekat ngan tempat parking kereta cikgu and murid-II jarang lalu situ, thats why tong sampah takde.. pastu kaki tu takkan la malas sangat nak pergi jalan and cari sendiri tong sampah.. maybe dah tua sangat kot sampai tak boleh nak bergerak jauh -.- pastu die ngan geng sekolah die tu pulak lepak-II kat situ buat macam sekolah sendiri, murid-II sekolah aku pun jarang lepak situ diorang lagi pulak melebih, tak malu langsung.. then time cikgu aku dah siap and aku lalu depan tempat diorang lepak tu, aku jeling je.. pastu diorang pandang aku kecut perut je sbb kalau aku bab jeling ni power haha, tapi srsly sape tak marah kalau orang ejek sekolah kita sendiri.. 

sampai sekarang pun aku still sakit hati sbb pasal benda ni, aku harap aku akan lupa semuanya especially si sehun stan tu.. and aku harap budak yang dah tua sangat tu akan sedar dengan perangai bangang die tu.. k dah lewat ah, i need to sleep..

goodnight, xoxo.

sorry if this post sounds immature and annoying :/


❝ 回忆温暖你由内而外,但他们也拆了你 ❞
Holla people, welcome to my bloggie. i'm sha. 01-liner. malaysian. exo. ot12 remains in my heart forever, no matter what happens♡ pics, icons and gifs arent mine unless stated.

affiliates


the past
Best giveway by FarahSeonmul Kpop Bloggers CommunityThe Heirs =)Blog changed again :3I'm back peeps ^3^Growl Music Video.Exo Schedules~Baju Raya~ ^^G R O W L ! ! ! *O*EXO EXO EXO~ !!! x))
do you have any question?
ASKBOX ASK.FM
Click one of the options above and
contact the owner!♡


my tumblr now
followers
credits area
© 2014 - Codes, design and colors by pinktape. Icons by birdhaus. Bullets and mini-icons by 7THD and kawaii-box.