Sunday 4 August 2013 at 09:50 with

Annyeong deorobun~ ^^

Tadi aku ade stream Inkigayo, tapi Exo tak menang-II pun :( bile la diorang nak first win niiii~ btw, yang pasal MV Growl ver. 2 release harini tu troll je -.- tapi aku tetap update sbb kemungkinan ni last update aku sebelum raya.. esok ( Isnin ) aku balik kampung, cuti raya.. mungkin hari Isnin depan aku balik.. so aku tak dapat la on and update blog :( mianhae v.v' harap-II la Exo 1st win ngan Growl MV ver. 2 release bukan time aku kat kampung ;/ 

Update kalini aku nak cerita pasal MV Growl.. diorang kate MV shoot kalini diorang buat one shot.. maksudnya diorang rakam tanpa berhenti so semua orang tak boleh buat salah langsung.. susah jugak nak buat.. biasanya MV lain semuanya ada edit sikit supaya jadi cantik tapi MV ni takde edit langsung.. mungkin sebab tu diorang menari sambil lampu kat tempat diorang menari tu asyik bukak tutup.. nak kasi nampak smart sikit.. 

Tapi time korean ver. punye MV Growl tu Kai terjatuh cap die.. x)

Embedded image permalink

Nasib la Kai jenis yang cool, die amik cap tu pastu pusing then diri balik mcm takde ape-II yang jadi.. rilek je.. Kris pulak yang panik, apelah xp ( sori la aku tak jumpa gif.. v.v' )

Yang Chinses ver punye MV Growl kelakar, Suho terpijak kaki Sehun time Suho tengah nak pergi kat position die..

Embedded image permalink

Aku rasa Suho tak nampak sebab die jalan ke tepi sambil pandang kamera.. time tu pulak Sehun ade belakang die, mane la die nak perasan.. Time Suho pijak kaki Sehun tu, Sehun pergi tepuk peha Suho then baru Suho perasan.. mesti sakit doe, kesian Sehun xD

And, aku nak cerita pasal ade orang nampak hantu dalam Exo punye MV lagu Growl.. ade beberapa part yang nampak scary, ade beberapa part yang nampak pelik..

ni antara part tu~


Yang ni scary do.. time aku tengok MV die aku pun ade perasan ade mcam patung putih kat luar tingkap tu..

Ni gambar die time bergerak~


Bile tengok gif ni, boleh nampak mcm ade tangan orang kan ? die siap pegang botol lagi.. aku tak rasa la ni hantu.. mungkin staff SM je kut.. tapi yang aku pelik, kenapa die duk mengintai kat luar tu ? asal die tak duduk dekat tempat yang lebih sesuai ? atau mungkin sebab die nak jadi feymes kut, mentang-II la MV lagu Exo. hahahahaha xDD

Then, ade pulak rumour kate Exo film MV tu kat sekolah berhantu..

Embedded image permalink

Yang dalam MV tu aku boleh percaya lagi sbb aku pun ade nampak time aku tengok MV tu tapi kalau bab orang yang sebarkan ni aku tak percaya sangat lah.. 

Oklah, sampai sini je.. aku dah nak tidur ni.. esok kene bangun awal~ annyeong~ jalgayo~ ! ^^



❝ 回忆温暖你由内而外,但他们也拆了你 ❞
Holla people, welcome to my bloggie. i'm sha. 01-liner. malaysian. exo. ot12 remains in my heart forever, no matter what happens♡ pics, icons and gifs arent mine unless stated.

affiliates


the past
Exo Schedules~Baju Raya~ ^^G R O W L ! ! ! *O*EXO EXO EXO~ !!! x))#Destiny1stWin !! ^^= GROWL =Secret Destiny ♡ ^o^Exo Wolf drama ver. ^^PinkFinite Comeback ^^#Exo1stWin #Exo2ndWin #Exo3rdWin
do you have any question?
ASKBOX ASK.FM
Click one of the options above and
contact the owner!♡


my tumblr now
followers
credits area
© 2014 - Codes, design and colors by pinktape. Icons by birdhaus. Bullets and mini-icons by 7THD and kawaii-box.