Sunday 29 September 2013 at 09:33 with

Assalamualaikum & Annyeonghaseyo chingus ^^

Uwaaaa lamanya tak update belog~ sori la aku takleh nak update.. time tu upsr dah dekat :-/ tapi sekarang UPSR dah lepas~ yeahh \^u^/ hm aku dah edit blog aku jadi lebih lawa.. ceh lawa ke ? heheh :p aku edit blog ni amik masa dalam seminggu kot kalau tak silap aku ah.. aku mula edit dari sabtu lepas, harini dah hari ahad.. ni pun ade beberapa yg aku tak siap edit lagi.. susah doh, pening aku tengok kod-II html tu *-* maklumlah blogger baru :3

Now i'm 'mrs. hunhan'.. alah tak payah cakap pun korang dah tau.. aku ni kan hardcore hunhan shipper hee :3 aku pakai blogskin sekarang.. aku dah reti dah nak pakai blogskin thanks to kak yana ^^ siape tu ? aku pun tak tau lol xD aku just kenal die sbb aku tau blog tuto die je.. aku belaja edit blogskin pakai tuto die ah.. blog die lawa~ aku suka sgt blog die sampai aku pakai blogskin same ngan blog die hehehe xp aku edit nak dekat sama dgn blog die, yg lainnye just blog die warne purple tapi blog aku warne pink :p k takpe, sebagai balasan aku nak promote blog die.. baca ah tuto-II die, best and biasanya menjadi :) ade jugak tuto untuk blog biase ngan freebies.. tengok ah, sini link -> yrtutos ^^ and tak lupa jugak thanks to kak Aqila, kak Yasmin ngan kak Aina sbb buat skin ni.. comel sgt :) tapi aku takleh nak promote ah, aku tak tau link blog diorang sorry :/

Semalam hari Sabtu, sekolah aku buat Karnival PIBG.. best gila woo~ first-II aku masuk rumah hantu.. best gak ah.. and aku ade main water ball.. alah yg bergolek-II dlm bola atas air tu la.. then aku ngan Aimi beli strap.. aku beli Hunhan, Aimi beli Myungeun.. cantik tapi mahal doh.. Aimi punye 11kupon, aku punye 9kupon.. die mahal sbb banyak sgt huruf sebenarnye :p gambar ? hm aku punye je ade.. 


cantik kan ? ;) aku nak jaga strap ni baik-II.. boleh buat kenangan aku jadi EXOstan and Hunhan shipper heheh :3

time karnival tu, cikgu akan bukak lagu yg budak request.. pastu aku ngan Aimi saje menggedik nak request lagu Growl xp kitorang tak nak cikgu sebut nama kitorang so kitorang letak nama Fatin & Ain :p murah je, 1 lagu 1 kupon sbb tu aku sanggup bayar.. time cikgu bukak lagu tu, kitorang ape lagi.. menari ah xD serious ah best semalam, rase nak main lagi je ^^

Hm cam aku dah cakap takdi, UPSR dah lepas.. aku dah free sekarang wuwuwwu ^O^
tapi yang sedihnye, EXO dah goodbye stage T-T dah la minggu goodbye stage tu minggu aku UPSR cam ape je duh.. sabar je -.- so sekarang aku pun tak tau nak cakap pasal ape huh -...- dah la aku tak dapat pegi MTV World Stage kat Sunway Lagoon sbb hari tu lagi 2 hari nak UPSR.. ya Allah kenapa la aku mesti jadi exostan yang paling malang kat dunia ni TT___TT 

tapi yang tak bestnye, dah lepas UPSR pun ade ujian lagi.. haih aku pikir aku dah free dah -___- lusa aku ade ujian bahasa arab and jawi.. 7 Okt pulak PKSR 2, tapi subject tak teras je lah.. and bile dah subject tak teras tu, ofkos la ade projek.. banyak plak tu.. hadduuuiiiii-...-

Eh, jap jap jap.. aku tak update pun Growl 2nd MV ngan Wolf Drama Ver 2 :/
sini sini~~

EXO - Growl 2nd Version M/V ( Korean ver. )

EXO - Growl 2nd Version M/V ( Chinese ver. )

EXO - Wolf Drama Version Episode 2 ( Korean ver. )

EXO - Wolf Drama Version Episode 2 ( Chinese ver. )

Cerita pasal ade hantu kat MV Growl yg pertama tu salah la.. orang belakang tu mmg staff SM.. die tengah jaga lampu kat luar time tu.. yang pasal diorang film MV tu dekat sekolah berhantu tu fake je.. haihh buat aku takut je duh -.-

and aku tak cerita lagi pasal EXO menang untuk lagu Growl, diorang menang banyak gile tapi sayang aku takleh nak update on time sbb time tu upsr dah dekat ;-( serious banyak diorang menang~ 14 kali ! ^3^ and 4 kali triple crown tak silap aku.. berturut-II pulak tu.. tapi ade 2 kali kalah time berturut-II tu.. first ngn crayon pop, hebat gak ah group ni sampai boleh lawan EXO.. tapi aku rasa sbb EXO tak dapat datang perform haritu.. yang kali kedua Teen Top, mmg betul la diorang hebat.. lagu baru diorang, Rocking tu serious best.. lagipun time tu EXO goodbye stage, mungkin orang dah bosan kut ngan lagu Growl tu.. hmm tapi aku still happy gak :))

hm so sekarang EXO dah takde ape-II updates dah :( tapi ade rumour kate EXO akan buat 2nd Comeback bulan depan~ harap rumour ni betul :> aku mesti hepi gile kalau betul EXO nak kambek bulan dpn sbb bulan depan, Oktober tu bulan birthday aku.. nanti aku nak mak aku belikan album baru EXO sebagai hadiah hari jadi ngeee :3 lagi pulak aku dah free sekarang, boleh la fangirling sampai lewat malam kuikuikui :p banyak gak ah group yang nak kambek bulan depan, banyak yang group feveret aku plak tu... huarrhhh tak sabrnyeeee :))

ni group-II yang baru comeback..

Infinite - Request

lagu ni release hari Jumaat.. MV die ni cam nak promote je.. idk la what to komen.. lagu die best je, just cam asyik pasal fon ngan jam samsung tu je.. btw bile tengok balik, cerita die pasal Hoya tapi aku tak faham satu bende pun ._. yg aku paham pompuan tu tak lawa and nampak tua, tu je lol.. tapi mmg betul pun kan :p just yg aku nak cakap.. aku suka part L ngan Sungjong gelak time tengok jam tu.. MyungJong moment, cute je :3

Block B - Be The Light

baru minggu lepas release.. huuargghh aku rindu gile block b, aku rindu p.o~!!! >//< ingat balik dulu aku fangirling kat block b and aku suka nari lagu nalina kekeke >w< tapi aku pelik kenapa diorang tak buat lagu ganas cam nalina ngan nilili mambo dah.. tapi best gak, banyak sikit part taeil ^w^ aku paling suka rambut u-kwon yang straight tu.. and aku suka rambut zico ngan b-bomb jgk.. cantik ah :) time aku tengok mv ni aku rase nak nangis tengok diorang belasah u-kwon.. sakit la woii kesian die T-T tapi part yang paliinngg aku tak sabar nak tengoknye, block b dekat MTV Diary.. tak sabar nak tengok zico, kyung ngan p.o buat bende merapu and pelik-II kahkahkah xD hm aku still tunggu EXO untuk buat MTV Diary.. MTV Match Up je pun boleh la, mesti best oh.. ugh SM pleeasseeee T^T

BTS - N.O

Lagu ni takde la baru sangat.. release 10 September.. well aku takde rindu sgt kat BTS sbb diorang baru je comeback lagu We Are Bulletproof dua bulan lepas.. tapi best ah lagu ni, choreo die pun best, mmg daebak ah ^^ komen aku just, asal part last-II tu background die ade tangan besar ? takde bende lain ke nak letak ? .__. anyway jungkook aku comel ah time die buat muka robot part first-II lagu ni heheeh ;3 and aku terkejut tengok rambut merah suga, aku rase cam lawak ade, cam comel pun ade :p btw rambut cendawan jimin kelakar duh, lol sorry jimin stans xP tapi rambut die lagi satu tu hansem gile doohh melting aku >//< sori kookie, jangan marah k heheh :p 


G-Dragon - Coup D'etat 

G-Dragon - Crooked

Dua-II lagu ni dalam album same, album Coup D'etat.. aku rindu GD~ >//< huhuhu.. tapi aku lagi rindu Bigbang.. aku rindu T.O.P, susah betul nak dengar berita pasal die skang ni :/ tapi rumour kate nanti Bigbang nak kambek jugak next month.. wohoooo~ tak sabar lah siot >< ok balik kepada lagu GD.. hm aku pun rase ape yang korang rase.. mmg MV die pelik.. tapi korang just ignore la MV die, GD mmg camtu.. die suka buat benda pelik-II.. first-II aku pun cam tak suka sgt lagu-II baru die sbb MV die cam.. err.. tapi sejak aku letak lagu-II ni kat ipod aku and aku dengar tanpa tengok MV die, aku rase best plak.. so no komen lah, just MV die je aku tak suka sgt.. tapi lagu die best :) 

BTOB - Thriller

huaargghhhh aku rindu BTOB~ ! especially my ilhoonie T-T serious weh, diorang last time kambek lagu 2nd Confession tu bulan april kuuttt.. concept die cam lagu beast, shadow tu je.. haih Cube, buat la concept lain pulak.. dah la 4Minute concept zombie.. mungkin Cube concept hantu kut tahun ni lol :p rambut biru Sungjae ngan rambut merah Minhyuk buat aku terkejut oh.. menjerit aku fangirling x) diorang nampak hensem siot *A* alah, Ilhoon aku pun hensem gak.. aku paling suka style rambut kuning die :D pastu Changsub ngan Hyunsik nampak cam makin hensem duh.. argh aku tak boleh la nak pilih bias *u* hm bagi aku, lagu ni just perfect.. choreo pun awesome :) aku paling suka choreo part chorus die ^^

BTOB - When I Was Your Man

ni lagi satu lagu diorang.. MV die simple je.. mcm bukan MV pon.. tapi aku suka lagu ni.. die ade sekali dalam album baru BTOB 'Thriller' ^^

KARA - Damaged Lady

Group ni aku baru je kenal.. mesti korang rase aku pelikkan ? sbb group ni dah la feymes.. aku ni mmg jenis yg ketinggalan sikit :p memandangkan aku baru je kenal, so aku tak tau nama diorang lol xP tapi aku dah suke dah sorang ni, just aku tak tau name die.. kawan aku kate name die Gyuri.. so now she's my new bias and this group is apart of my fav groups ^w^ aku suke lagu ni sesangat.. first-II aku rase cam boring sikit lagu die tapi bile aku selalu dengar aku dah makin suka :)

KARA - Runaway

lagu ni pun best gak.. lagu ni ngan Damaged Lady ade dalam album diorang, 'Full Bloom' ^o^

Okeh ni last :3

Teen Top - Rocking

Ni la lagu yang aku kate menang dgn EXO tu.. best kan ? ^^ bagi aku, lagu ni flawless ! mmg perfect ! aku pun tak tau nak komen ape.. choreo ? fuuhh jangan tanye ah.. choreo die gile daebak ! ^O^ lagi-II part yg shuffle tu.. haduii mmg aku menjerit-II mase first time aku tengok MV nih.. ohsem sgt :D rambut L.Joe warna dark red pink, bapak hensem.. lagi pulak die serabaikan huarghnghgasdfghjkl *A* ricky pulak rambut die cam dark purple skit.. entah la aku pun tak tau kaler ape tuh.. tapi yg penting die nampak hensem plus cute :3 hm mase lepas Teen Top menang lawan EXO tuh, aku takde lah terkejut sangat cam time Crayon Pop menang lawan EXO.. sbb bagi aku lagu ni mmg layak menang no. 1 ^u^

Ni yang dah keluar teaser~

T-ARA - Number 9 [ Teaser ]

Teaser ni baru je release tengah hari tadi.. aku ni takde lah minat T-ara sangat.. just kenal je.. and ade la minat sikit sbb lagu JeonWon Diary ngn Day By Day best :) hm maybe lepas keluar full MV die, aku akan minat T-ara hee ^u^ btw tarikh release die 10 October.

Tapikan aku still tak caye EXO nak kambek.. sbb diorang kan baru je kambek bulan lepas.. 2ne1 ngn Beast pun sama.. banyak rumour kate diorang nak kambek lagi... and aku pelik kenapa Infinite nak jugak kambek lagi.. diorang kan tengah buat tour ? ._. schedule penuh, haih kesian diorang.. woolim ni kasi la diorang rehat sikit :/

Ah, ni list group-II yg nak kambek late September and bulan Oktober..
  • Girls Generation
  • Beast
  • Infinite [ Request ] ( 27th Sept )
  • Bigbang ( late Oct or early Nov )
  • Taeyang of Bigbang
  • 2ne1
  • T-ARA [ Number 9 ] ( 10th Oct )
  • UKiss
  • EXO
  • MBLAQ
  • 4Minute ( but ppl say its only Hyuna.. hm idk lah )
  • Song JiEun of Secret [ Song - False Hope ] ( 30th Sept )
  • Block B [ Be The Light ] ( 23rd Sept )
  • SHINee
  • TVXQ
  • IU [ Mordern Times ]
  • Epik High
  • Spica
  • Miss A
  • Speed
  • Glam
  • 9 Muses
Banyak ? HAAHAHAHAA ofkos lah sbb semua ni rumour je, tak sure lagi betul ke tak.. aku pun tak percaya sgt -___- lagi-II EXO.. haih aku curious ah :/ "i'm so curious yeah !" /nyanyi lagu sherlock/ lol sori aku merapu jap :p aku nak sgt EXO kambek bulan depan tapi aku tak boleh nak terima rumour pasal EXO nak kambek tuh.. aku nak tau sgt betul or tak.. hm aku terpakse sabar and tunggu je lah :/

btw Rabu ni abang aku PMR.. harap die dah ready u,u omg mesti takut doh..
hm Goodluck to my bro and all of the 98-liners ^^

wow panjang gile update aku kali ni o.o
Hm dah pukul 12.30 ah.. aku kene tidur,, esok sekolah...
ok bye, jalgayo deorobuunnnn~ ^o^


❝ 回忆温暖你由内而外,但他们也拆了你 ❞
Holla people, welcome to my bloggie. i'm sha. 01-liner. malaysian. exo. ot12 remains in my heart forever, no matter what happens♡ pics, icons and gifs arent mine unless stated.

affiliates


the past
Growl Music Video.Exo Schedules~Baju Raya~ ^^G R O W L ! ! ! *O*EXO EXO EXO~ !!! x))#Destiny1stWin !! ^^= GROWL =Secret Destiny ♡ ^o^Exo Wolf drama ver. ^^PinkFinite Comeback ^^
do you have any question?
ASKBOX ASK.FM
Click one of the options above and
contact the owner!♡


my tumblr now
followers
credits area
© 2014 - Codes, design and colors by pinktape. Icons by birdhaus. Bullets and mini-icons by 7THD and kawaii-box.