Sunday 7 July 2013 at 06:20 with

Annyeong deorobun~ ^^

Waa.. lamanya aku tak update blog.. mak aku tak kasi on sbb UPSR dah dekat.. minggu depan pulak ade trial..  memang lagi sikit la kesempatan aku nak on.. sekarang ni pun aku on sekejap je.. pukul 9.00 mlm nanti off balik..  ujian yang lepas, alhamdulillah la dapat no. 4 dlm kelas and darjah.. tapi aku dapat 4A 1B je.. that's why mak aku marah.. asyik kene belajar je, bosan do -..-

Anyways, mcm korang tengok.. blog aku dah banyak berubah.. aku dah renovate blog aku ^^ padahal tak sampai setahun lagi aku ade blog.. :p biasa la, aku ni jenis cepat bosan.. ><

Good news !
Infinite ngan APink dah nak comeback~

Teaser lagu Infinite Destiny.. 


L hensem dooo... sayang dah jadi milik Aimi.. x) 
Yang mental breakdown nye... lagu die release 16 Julai.. hari tu hari pertama aku trial.. ughhh.. selalu mcm tu doooo.... T-T

Album APink 'Secret Garden'.. Ni teaser..

Teaser 1


Teaser 2


Lagu pertama diorang dah keluar.. tajuk die 'NoNoNo'..


Tapi sayang Yookyung dah keluar sbb kene sambung belajar.. dah tak best, tak cukup 7 orang.. nanti ade member baru masuk.. tapi tak pasti lagi..

Bace sini.. : http://www.allkpop.com/article/2013/04/breaking-a-pinks-yookyung-announces-departure-from-group

Sekarang aku ship dua group ni.. diorang comel and hensem..

Ni fav OTP aku.. ^^

APink + Infinite = PinkFinite / AFinite

Sunggyu + Eun Ji = GyuJi
Sungyeol + Yookyung = YeolKyung
Myungsoo + Na Eun = MyungEun
Hoya + Bomi = HoMi
Woohyun + Chorong = WooRong
Sungjong + Hayoung = JongYoung
Dongwooo + Namjoo = DongJoo

Nama gabungan OTP ni aku reka sendiri and it's not officiall..

Ok, dah la.. kene off.. sori update pendek sangat.. k, bye.. annyeong ^^


❝ 回忆温暖你由内而外,但他们也拆了你 ❞
Holla people, welcome to my bloggie. i'm sha. 01-liner. malaysian. exo. ot12 remains in my heart forever, no matter what happens♡ pics, icons and gifs arent mine unless stated.

affiliates


the past
#Exo1stWin #Exo2ndWin #Exo3rdWin#Exo1stComeback !! ^O^Mental Breakdown -.-' Annyeong ^^ Sori sbb aku dah lama tak ...My mumbles.. AGAIN xpEXO XOXO *^*Yoo Ji Ae ^^Infnite Ranking King ^^ Salam, annyeong ^^ Harini hari last ujian a...Oldated u.u
do you have any question?
ASKBOX ASK.FM
Click one of the options above and
contact the owner!♡


my tumblr now
followers
credits area
© 2014 - Codes, design and colors by pinktape. Icons by birdhaus. Bullets and mini-icons by 7THD and kawaii-box.