Thursday 23 May 2013 at 02:30 with

Annyeong ^^

Dah 3 hari tak online.. Rindu nak post blog.. Ecehh, baru 3 hari.. :p Kakak aku ngan abang aku nak balik rumah dari asrama sbb cuti penggal 2 minggu.. kakak aku dah sampai rumah dah.. abang aku pun baru je sampai..

Ok, yg tu tak penting pun.. yg penting ni aku nak luahkan banyak bende ni.. Hari Isnin yg lepas, aku kene jadi MC untuk perhimpunan pagi tuu.. sbb mmg setiap pengawas mesti ada pengalaman jadi MC.. mase malam Ahad tu aku tak ingat sbb aku sibuk buat keje folio sivik.. bile aku bgn-II pagi aku nak tgk jam kat fon aku, skali aku tertengok tarikh haritu 20 Mei.. terkejut badak aku, aku terlupa.. dah la script MC yg cikgu pengawas bagi untuk setiap pengawas tu hilang.. penat aku mencari, tengok-II adik aku ade.. bukan nak cakap awal-II.. -.- *Btw, adik aku pun pengawas..* Pastu aku mandi lambat, solat lambat and aku tak sarapan.. sampai sekolah pun lambat, yelah.. rumah aku kan jauh.. dari rumah aku sampai sekolah dah 20 minit.. nasib aku sempat, kalau tak mmg cikgu announce kuat-II nama aku.. mesti malu :x.. mase aku jadi MC, aku ni penakut and pemalu sikit.. tapi depan semua org jelah.. belakang orang...... x) Aku segan-II mse bace script tu atas pentas.. aku rase cam aku ni bengong malu-II sensorang kat atas pentas tu sbb lepas turun pentas tu aku tak rase pape pun.. -..- 

Harini Hari Guru kat sekolah, best jugak la.. tapi bosann -.- yang bestnye esok cuti Hari Wesak, then cuti penggal 2 minggu.. jyeaahhh ! saat-II yg aku tunggu-II selama ni.. tapi yg tak best nye ade kelas tambahan time cuti.. ni yang aku menyampah gile -.-

Berita mengejut ! Btob datang Malaysia harini ! nanti ade Kpop Dream Concert kat Genting Highlands.. Ade Sistar, 4 Minute, Btob, Brown Eyed Girls ( B.E.G ) ngan G.Na.. Stage tu mula kul 8.30 malam ni.. Btob ngan G.Na dijangka sampai kat KLIA pukul 4.30 petang ni.. 4 Minute dah sampai semalam.. dalam pukul 12 atau 1 pagi.. Kumpulan lain aku tak jumpa maklumat.. maklum lah dah 3 hari tak online.. semalam baru je tau.. semalam pun on aku sekejap je.. Berita sedih, aku takleh pegi and aku mmg takkan boleh pegi lah.. so aku rase membazirkan masa aku je tulis pasal ni..... Arghhhh ! Nak pegi dohh x'O Tapi tiket dah berapa ratus dah.. lagipun mak aku takkan benarkannye.. :( Tengok kat TV je lah.. padahal diorang kat Malaysia.. memalukan betull..

Hmm, aku terima je la kenyataan.. aku harap suatu hari nanti aku dapat pegi satu concert.. sekali pun takpe, asal dapat pegi.. Lagi satu aku nak cerita ni, Exo punye teaser dah keluar !!! xD sebenarnye first-II SME pegi buat private.. macam bangang je -.- Then, aku bengang sangat.. aku pegi tweet mention SM, aku nak bakar SM Building.. so lepas Sooman takut bangunan precious die kene bakar oleh Exotic, die terus unprivate teaser tu.. xp tengok !



Diorang nyanyi sesama !! Jyeah ! Rupenye aku baru tau.. Exo-K mmg promote kat Korea pastu Exo-M promote kat China.. sbb tu la lagu diorang mesti ade versi cina gak.. Tapi MV ni aku tak pasti lagi la betul ke tak diorang nyanyi sesama.. :p tapi ade sorang Exotics ni yg cakap.. 

Btw, ni lagu pertama diorang dalam album XOXO.. Ni tracklist album XOXO..

Kiss ver. ( Korean ver. ) - Sang by Exo-
  1. EXO - Wolf 
  2. Baby Don't Cry
  3. Black Pearl 
  4. Don't Go 
  5. Let Out The Beast 
  6. 3.6.5  
  7. Heart Attack 
  8. Peter Pan 
  9. Baby 
  10. My Lady  
  11. Wolf ( Exo-K ver. )
Hug ver. ( Chinese ver. ) - Sang by Exo-M
  1. EXO - Wolf                                  
  2. Baby Don't Cry
  3. Black Pearl 
  4. Don't Go 
  5. Let Out The Beast 
  6. 3.6.5  
  7. Heart Attack 
  8. Peter Pan 
  9. Baby 
  10. My Lady  
  11. Wolf ( Exo-M ver. )
So banyak lagi lah lagu diorang.. Ahhh, tak sabar nye.. ~ cepat la keluar teaser lain ! x) 
Ok lah, sebelum jiwa fangirling aku ni melebih-II, baik aku berenti.. k bye.. annyeong ^^


❝ 回忆温暖你由内而外,但他们也拆了你 ❞
Holla people, welcome to my bloggie. i'm sha. 01-liner. malaysian. exo. ot12 remains in my heart forever, no matter what happens♡ pics, icons and gifs arent mine unless stated.

affiliates


the past
EXO XOXO *^*Yoo Ji Ae ^^Infnite Ranking King ^^ Salam, annyeong ^^ Harini hari last ujian a...Oldated u.uChunji, Donghyun, Sungjae and Zelo :DB1A4 ^^ Annyeong ! :D Baru balik dari pergi jalan-II n...Born To Be Absolute Perfect :DMorning :D
do you have any question?
ASKBOX ASK.FM
Click one of the options above and
contact the owner!♡


my tumblr now
followers
credits area
© 2014 - Codes, design and colors by pinktape. Icons by birdhaus. Bullets and mini-icons by 7THD and kawaii-box.