Wednesday 15 May 2013 at 07:15 with

Annyeong :)

Minggu ni aku ade ujian lagi tapi tak teras, tapi hari Selasa, Khamis and Jumaat je.. so esok aku ade ujian, 3 paper.. Bahasa Arab, Kajian Tempatan ngan ape ntah.. Habis la aku, subject aku paling teruk BA.. mesti teruk gile.. kedua aku teruk Agama.. tapi paper Agama hari Selasa.. Alhamdulillah boleh la jawab SIKIT.. banyak yg aku hentam.. ade yg aku tinggalkan kosong.. xp Alaa, satu je..  :p Mungkin sbb aku tak pegi Sekolah Agama.. Hmm, KT pun aku teruk.. senang cerita, semua pelajaran tak teras aku teruk.. :p Setakat ni, yg pelajaran teras.. Math aku dapat 86.. BM Pem aku dapat 85.. BM Pen aku dapat 90.. Perhh, first time dalam tahun ni dapat 90+.. tu pun betul-II 90.. Mmg aim aku nak dapat 90+.. Ceh, aku ni berangan tapi tak pernah nak berusaha.. aku dapat 90 ni aku tak rasa sbb aku belajar sbb mmg aku tak belajar pun.. mesti nasib.. tu pun setakat baca sikit-II je, tu pun last minute.. aku ni kan pemalas :p 

Ok, aku tak ingat ape tajuk utama post ni.. .-.
Ah ! Aku ingat ! Aku baru je habis tengok Infinite 'You Are My Oppa' ( YAMO ).. Infinite lagi.. Haritu Ranking King, skang YAMO.. korang tengok la.. esok mesti aku tgk yg lain.. Alahh, aku kan Inspirit yg setia.. :p Padahal dulu aku yg heran kenapa ramai sangat yg minat lagu diorang "Man In Love".. Sekarang aku lak yg semangat bagai :p Mase diorang wat program ni diorang belum debut lagi.. ni dah lama sikit.. dalam 2 tahun yg lalu ? kot lah.. diorang debut 9 July 2011 so mungkin bulan July 2011.. Program ni pasal diorang kene jaga sorang budak perempuan ni.. Buat mcm adik perempuan angkat.. kene jaga mcm adik sendiri.. kejutkan die pepagi, masak sarapan untuk die, sediakan baju die, bawakan die pegi sekolah and bla bla bla.. hmm, mungkin untuk latih diorang jadi berdisiplin kot ? :o

First-II aku tak kenal sape perempuan tu, aku jeles jugak lah.. rase nak cekik die je pun ade.. dah la tidur kat rumah diorang.. tapi......... die comel.. :'/ Pastu bile diorang tanye name die, die kate "Jiae, Yoo Jiae".. Aku pun terkejut nak badak mcm belatuk tercekik tulang ikan.. eh, burung belatuk makan ikan ? Ape-II lah.. Aku cm tak percaya tu Jiae ! O.o Muka die mmg la same tapi aku takleh nak percaya.. Jiae mmg tak wat plastic surgery.. aku rase la.. sbb aku baru je kenal die.. aku kenal die pun sbb Baro dr B1A4 ade masuk MV lagu debut die.. Name die "Delight".. Aku tengok MV tu pun wat aku jeles rase nak cekik die.. mmg die ni mmg sengaje je buat aku marah ke ape ha ? -.- 


Tapi aku tak nak benci die sbb aku rase aku minat die sbb suare die sedap, comel pulak tu *tengok gambar atas*.. tapi aku tak minat artis solo kecuali Lee Hi.. die la org pertama.. tu pun sbb die YG Ent.. newbie pulak tu.. Ah, lupe.. Yoo Jiae ni sebahagian dr Woollim Ent. n Infinite pun Woollim Ent.. Jiae ni pun newbie.. Kan aku ckp Baro masuk dalam MV lagu debut die.. Maksudnya MV pertama die laa.. die dapat debut sbb ramai yg kate Jiae ni sesuai jadi penyanyi jugak sbb suara die mmg sedap.. org kenal die ni pun sbb 'YAMO' tu laa.. So pihak Woollim rancang nak wat die solo.. aku mmg akan jadi peminat die suatu hari nanti sbb aku yakin die mesti hot nanti sbb Infinite..

Time diorang wat tu die kate Jiae tu 18 tahun pastu die kate die same besar ngan Sungjong.. maksudnye diorang lahir 1993.. sama ngan Zelo.. so sekarang Sungjong, Jiae ngan Zelo 20 tahun ? Hmm, kalau camtuu.. L 21 tahun ! Aku tau sbb mmg L setahun lebih tua ngn Sungjong.. aku ingat tahun diorang lahir je tapi taktau umur diorang.. yg aku tau ilhoon lahir 1994.. so Ilhoon.. 19 tahun ?! Beza tujuh tahun ngan aku woi ! ;p Pastu aku dapat tau yg Jiae ni ex gf Daehyun ! Yg ni dah kali ketiga aku terkejut mcm badak.. xO Urghh, Jiae ni mmg buat aku mental breakdown.. u.u Tapi kenapa diorang break ? :( tapi peminat Daehyun ramai.. mesti ramai yg menyampah kalau Jiae debut dlm keadaan berstatus.. ngn Daehyun pulak tu.. *tapi aku taktau bende ni betul ke tak, khabar angin je*

Hmm, k.. dah lewat ni.. bye, annyeong ! ^^  


❝ 回忆温暖你由内而外,但他们也拆了你 ❞
Holla people, welcome to my bloggie. i'm sha. 01-liner. malaysian. exo. ot12 remains in my heart forever, no matter what happens♡ pics, icons and gifs arent mine unless stated.

affiliates


the past
Infnite Ranking King ^^ Salam, annyeong ^^ Harini hari last ujian a...Oldated u.uChunji, Donghyun, Sungjae and Zelo :DB1A4 ^^ Annyeong ! :D Baru balik dari pergi jalan-II n...Born To Be Absolute Perfect :DMorning :DBored .--.Bad Day -_-
do you have any question?
ASKBOX ASK.FM
Click one of the options above and
contact the owner!♡


my tumblr now
followers
credits area
© 2014 - Codes, design and colors by pinktape. Icons by birdhaus. Bullets and mini-icons by 7THD and kawaii-box.