Thursday 30 May 2013 at 20:06 with
 E X O W O L F 

Annyeong ! ^w^
YEAHHHHHH !! Akhirnya, yang aku tunggu-II bagai nak mati !!! Exo Wolf full MV dah keluar !! asdfghjkl !! Excited gile tunggu petang tadi..  >w< SM release pukul 6 petang ni.
Meh dengar...


Aku ni dah betul-II jadi Exotic.. lepas release je MV ni aku fangirling tahap gaban.. xD MV kalini diorang menyanyi sama-II.. diorang bahagikan 6 orang bile menyanyi.. kalau korang perasan, first-II 6 orang dulu menyanyi, pastu 6 orang lagi masuk.. 6 orang yg tadi keluar.. tapi time menari, yg 6 orang tadi masuk balik.. Tapi ni baru lagu pertama dalam album XOXO.. yang lagu lain tatau lagi diorang menyanyi sesama atau tak..

Anyways, walaupun Exo-M nyanyi Korean ver. sekali dgn Exo K, diorang tetap buat Chinese ver.. yg ni pun ramai-II.. 


Diorang mesti penat nak hafal lirik bahasa Korea ngan Cina sekali.. step diorang nari Korea ver. ngan Chinese ver. pun lain.. tapi aku rase yang paling susah part bentuk pokok mase first-II tu.. nampak mcam diorang nak jatuh.. kesian diorang.. patut la lambat sangat diorang release kan lagu ni..

Dalam MV ni, aku suka part yang ni.. ^w^




Yang mase first-II diorang buat pose pokok or ape ntah tu.. then, tetibe tangan Chanyeol cakar lantai.. smart gile.. >o<


Part yang ni pun aku suke.. tapi time chorus yg ni diorang pelat sikit.. broken english.. diorang kate "Guerea Olff, Naega Olff" hahaahhaha cute je :D

Yang part Tao cakar kamera ni pun smart.. ^o^


And, aku paling suka part last-II.. Sehun ngan Luhan tukar jadi Serigala.. 



diorang berdua ni paling aku suka dalam Exo.. :3

Eh, jap jap.. Exo-K tu Exo-Korea and Exo-M tu Exo-Mandarin kan ? aku pernah terpikir.. but aku tatau la betui ke tak.. :p

Dah la, sebelum aku melebih baik aku berhenti.. k, annyeong ! ^^




❝ 回忆温暖你由内而外,但他们也拆了你 ❞
Holla people, welcome to my bloggie. i'm sha. 01-liner. malaysian. exo. ot12 remains in my heart forever, no matter what happens♡ pics, icons and gifs arent mine unless stated.

affiliates


the past
Mental Breakdown -.-' Annyeong ^^ Sori sbb aku dah lama tak ...My mumbles.. AGAIN xpEXO XOXO *^*Yoo Ji Ae ^^Infnite Ranking King ^^ Salam, annyeong ^^ Harini hari last ujian a...Oldated u.uChunji, Donghyun, Sungjae and Zelo :DB1A4 ^^
do you have any question?
ASKBOX ASK.FM
Click one of the options above and
contact the owner!♡


my tumblr now
followers
credits area
© 2014 - Codes, design and colors by pinktape. Icons by birdhaus. Bullets and mini-icons by 7THD and kawaii-box.